Translate

13 Şubat 2018 Salı

KIYAFETLER GİDİLECEK YERE GÖRE HAZIRLANIR

                                  Bugün hava puslu ve erkenden butiğe gitmem gerek. Evimin işime yakınlığı hayatımı çok kolaylaştırıyor.Butik evimin arka sokağında  ve yola koyuldum. Ne göreyim ! Karşıdan mabet tarzında gelen bir bayan.Vamp sarı saçları,mini eteği,bolca makyajı,yüksek ökçeli ayakkabısı ile Playboya kapak olacak gibiydi. Sabahın sekiz buçuğunda gözlerimi alamıyordum. O çalıştığı bankaya girdi. Ben de  butige girdim . Yalnız kadının görüntüsü aklımdan çıkmıyordu  .Acaba  bu hazırlık için   sabah kaçta  kalktığını düşündüm. Butiğimiz  kurumsal şirketlerin, bankaların fazlasıyla olduğu bir bölgede. Ve genel olarak bizim koleksiyonlar  onlara yöneliktir .Ayrıca www.yildizbutik.com da da aynı çizgiyi yansıtıyoruz   Kıyafetlerimizi konumumuza,yaşımıza ve gideceğimiz yere göre ayarlamamız çok doğal . Kurumsal hayatın getirdiği zorunlulukları da unutmamamız lazım. Tabi ki saçımız,başımız,ellerimiz bakımlı,kıyafetlerimiz temiz ve birbirine uyumlu olmalıdır. Ama bu biraz aşırı olmuş Siz siz olun bloğ konusu olmak istemiyorsanız kıyafetlerinizi gideceğiniz yere göre ayarlamayı ihmal etmeyin. Eğer beceremiyorsanız destek alın.       İyi seçimler...












Hiç yorum yok: