Translate

3 Ocak 2018 Çarşamba

ZAMAN SANA UYMUYOR ,SEN ZAMANA UYACAKSIN !!!

                                İyisi ile kötüsü ile bir yıl daha geride bıraktık.Zaman su gibi  akıp gidiyor .Bizler yaşlarımızı alırken , çocuklarımızın nedenli büyüdüğünü ve bazılarımızın  torun torba sahibi olmalarını izliyoruz .Yaşamak  böyle bir şey . Yaşarsak  yaşlanırız  .Babam derdi ki 50 inden sonra zaman çok çabuk geçiyor .Şimdilerde çok hak veriyorum .Hafta başı ile hafta sonunun ne kadar yakın olduğunu yeni yeni anlıyorum Fakat tüm zamanlardan daha fazla sağlığın ne denli  önemli olduğunu  hissediyorum Kısacası yaş alıyorum .Ama asla yaşlanmıyorum. Ve yaşlanmayı kabul etmiyorum.15 gün önce 61 yaşımı bitirdim 62 ye yelken açtım.Elbette yaşımızla önceliklerimiz değişiyor. Ancak.  çağın gerisinde kalmamak için  teknolijiye de ayak uydurmaya çalışıyoruz. Tabii tüm bunlar  her ne kadar bize yama   gibi oluyorsa da ,  ucundan yakalıyabiliyorsak ne mutlu bize .İşte  şimdilerde  www.yildizbutik.com  un yönetimini üstüme aldım Artık tüm sitenin ürünleri stokları, görsellerini,  ayrıca tüm sosyal medya planlamasını   ben üstlendim  .Evet bizim nesil bilgisayarla büyümedi sosyal medya  diye bir şeyi de  bilmiyordu .Ama  bizler zamana uymayı seçtik ..
        .Ne demiş Atalarımız?     ( ZAMAN SANA UYMUYORSA SEN ZAMANA UY) 
                                             
                                                   2018 HEPİMİZE MUTLULUK GETİRSİN














Hiç yorum yok: