Translate

26 Aralık 2017 Salı

UZUN BACAKLI GÖRÜNMEK

                    Dün mağzaya  zayıf orta boylu bir bayan girdi .Bakınırken  yardımcı olabileceğimizi söyledim .Döndü  ve
-uzun bacaklı görünmek istiyorum bana nasıl bir pantolon önerirsiniz ?dedi.
Bende  uzun bacaklı görünmek için ilk önce yüksek bel bir pantolona ihtiyacı olduğunu .Birde o pantolonun biraz   bol paçalı olursa daha iyi olacağını anlatmaya çalıştım .Altına giyeceği uzun topuklu veya platformlu bir ayakkabı ile daha uzun bacaklı görünebilecegini söyledim.Dar paça pantolon da olsa mutlak yüksek bel olması lazım .Üstüne giyeceği bluzlar veya ceket , montlar  kısa olmalı .Tüm  bunlar dikkati bacağa çekmek için yapılan göz oyunlarıdır . Alt üst aynı renk seçilirse minyon tipler daha uzun durabileceğini izah ettim  ..Çok kalın kemerlerden uzak durmasını Boyuna çizgili borsalino pantolonlar  ideal model seçimidir Her derdin bir çaresi bulunur Ufak tefek oyunlarıyla daha düzgün görünebilir .İ deal ölçülere yaklaşabiliriz Müşterimiz bu bilgi ışığında seçtiği pantolonla, bluzdan çok memnun kaldı   .( Magzalarda böylesi  yardım eden fikir veren yok Hem cizginizi  hemde engin bilginizi çok beğendim  dedi  Artık burası benim butigim).diyerek mutlu bir şekilde mağzadan  ayrıldı  .Ayrılmadan evvel www.yildizbutik.com dan yeni modelleri görebilecegini  söyedik Daha da sevindirik oldu




















Hiç yorum yok: