Translate

31 Ağustos 2017 Perşembe

YENİDEN BİR BAYRAM SABAHINDA

                 Yine ve yeniden bir bayram  telaşını  bitiriyoruz  . Yarın bayram sabahına uyanacağız  Her bayram sabahında  yaşadığım heycan beni  hem hüzünlendirir, hem de mutlu eder .En çok merak ettiğim  şey   herkes aynı duyguları  yaşayıp yaşamadığı. Hüzünlendirir  çünkü  hakkın rahmetine kavuşmuş tüm   akraba, arkadaş, dostlarımı  hatırlar onları saygı ve sevgi ile anarım. Ortak geçirdiğimiz bayramları anımsarım bu da  beni hüzünlendirir  .Mutluluğum ise   bir daha ve yeniden bir bayram sabahına sağsalim uyanmam olur .Ailemle  geçirdigim her bayrama şükrederim  .Onun için tanrıya minnet eder tüm  büyüklerimi  ararım  Arkadaşlarımla bayramlaşırım . Artık bu bayramlaşmalar her ne kadar telefonlarla sosyal medyada oluyor sada    sevdiklerimin sesini işitmek onların sağlıklı olduğun öğrenmek bile bana yetiyor . Şimdi de hepinizin bayramını kutluyor Nice sağliklı mutlu bayaramlar diliyorum . Nice  bayramlarda  buluşmak üzere diyorum.
                                                                      İYİ BAYRAMLAR
                                                                   





www.yildizbutik.com
.

Hiç yorum yok: