Translate

23 Mayıs 2017 Salı

YENİ VİTRİN

                          Vitrinimiz  butigimizin aynasıdır .(www.yildizbutik.com)






YENİ VİTRİNYENİ VİTRİN








 Onlyn sitemiz de de  ön bennerlar  bu işi görür .Her ikisinin de içine girildiginde  ürünlerin çeşitliligine  ulaşılır .Geçen gün yeni yaptıgımız vitinin görselini çekememiştik .Zira butigimizi  gece 8 sularında kapatıyoruz .O saatler de hava daha kararmıyor .Vitrin camları da yansıma yaptıgı için iyice kararmadan  resim çekemiyoruuz .Ama bu akşam saat dokuz gibi resim cekemeye karar verdim  .Butigi kapattık akşam yemegimizi yedikten sonra resim cekmeye indim .Resimleri çekerken yanıma bir hanım yanaştı .Sizin tarzınızı ve ürünlerinizi çok begeniyorum .Yalnız ben işten geç çıkıyorum  bu saatlerde  de hep kapalı oluyorsunuz .Rica etsem butiginizi açabilirmisiniz. Geçen vitrinden begendigim bir iki ürün var onu satın almak istiyorum dedi   .Müşteri veli nimmettir   mantıgı ile  butigi açtım . Çok sevindi  begendigi  birkaç kıyafeti aldı .  Mutlu bir şekilde her zaman gelecegini  söyledi    Büyük alışveriş  merkezlerinden hoşlanmıyormuş     falan falan     Kısadan hisse bu akşamlık ta böyleydi . Resim çekmekelim  derken yeni bir müşteri edindik  Haydi hayırlusı.

Hiç yorum yok: