Translate

24 Şubat 2017 Cuma

ABİYELERDE YENİ TREND UZUN KOL

                                2017 ilk bahar-  yaz sezonun  tüyoları belli oldu . Abiye ve   kokteyl  kıyafetlerin  çizgileri   de belirlendi   Abiye kıyafetlerin yeni çizgilerini tasarımcılar   OSKAR,  MUZİK VE BENZERİ  törenlerde kendi tasarımlarını ünlü  sanatçılara giydirerek  hem kendi marka bilirligini hemde o yılın  çizgisini bize yansıtılar   .Bu yıl izledigim çogu törenlerde  ünlü tasarımcılar genellikle ünlü sanatçılara kollu abiyeler hazırlayınca  sevindim  .Benim gibi   yaşı geçmişlerde  çok dekolte kıyafetleri  yakıştırmıyorum  Sanki  ufak ta olsa kol olması ve  çok dekolte  olmamasını  , daha şık buluyorum  Aslında ben  dekolte kıyafetlere bayılırım .Yalnız yakışması şart ile .Malesef ki  genç  olmıyan  . bir cilde de   açık kıyafetler güzel durmadıgı gibi  kişinin yaşını daha fazla  ortaya cıkartıyor . Siz, siz olun gençliginizde bol bol dekolte kıyafetleri kullanın. Sonra istesenizde güzel durmuyor  .Konumuza gelirsek   bu yılın abiyelerin uzun kollu olması   dikkat çekiyor  Bence her yaşata ki bayanın cok güzel taşıyacagı modeller var   Şimdilerde    www.yildizbutik.com da  cok ucuz bulacagınız uzun kollu   abiyeleri cok ucuza kapabilirsiniz . Sylemesi bizden















 

Hiç yorum yok: