Translate

24 Eylül 2015 Perşembe

İYİ BAYRAMLAR

            Bu gün bayram   .Herkesin  bayramını kutlar  nice bayramlar dilerim..Yurdumuzda barış  olmasını istiyorum. .Artık  haberlerde ölüm haberlerin yerine yurdumuzun refah seviyesinin yükseldigini duymak istiyorum. .Annelerin , eşlerin ,  cocukların aglamadıgı  bir Türkiye istiyorum.Mal dı, mülk tü,   giyimdi, eşyaydı , arabaydı, saglıklı yaşam olmadıgı yerde, tüm bunların kıymeti olmadıgını anlıyan bir nesil istiyorum. Madii degerlerden çok, manvii degerlere sahip cıkan  bir genclik istiyorum.Sevmeyi bilen,   insanı seven, hayvanı seven, gülmeyi bilen , güzel gözlerle hayata bakan bir Türkiye istiyorum.Betona degil, insana yatırım yapan bir yönetim istiyorum. Benim gibi bir çogumuzun aynı şeyleri istedigini  biliyorum.Allah nice bayramları  böylesi  nasip etmesi dilegi ile.     Cahit Sıtkı Tarancı'nın şirindeki gibi ( memleket isterim )    Ne zengin, fakir   ne sen ben farkı olsun .               YİLDİZ   BUTİK   İYİ BAYRAMLAR DİLER




Hiç yorum yok: