Translate

27 Ağustos 2015 Perşembe

PEMBELERE DEVAM

        2015 yaz sezonunun sonuna geldik.Şimdi 2015|-2016 Sonbahar Kış  sezonunun trendlerini inceleme zamanı.Genelde  herhangi  birşeye baktıgımız  ilk önce rengini algılarız.Örnekse  markasından evvel  rengini söyleriz,, kırmızı araba,,,,   yeşil  ev ,,,, ,  mavili kadın. gibi. Bu nedenle bende 2015   2016 sonbahar kış sezonunun renklerinden bahsetmek istiyorum.Bilindigi gibi son yıllarda moda tek renkle sınırlı kalmıyor.Eskiden tek  veya iki renkle tüm sezonu geçirirdik.Artık kusarcasına en iyi markadan tutunda  pazarda satılanlara varıncaya kadar  herşey bir iki renk üzerinde dönerdi.Neyseki modacılar bu işin böyle olmayacagına karar vermişler ki ,












 renkleri birçok konsepte ayırmışlar. Ana bir çok rengin yanında , tamamlıyan renkleride sayarsak  renk yelpazesinin cok yenişledigini görürüz. Ben bu yılki renkleri üçe ayırdım .Bugun  hem katalizör hem de ana renk olarak kullanacagımız pembelerden bahsetmek istiyorum.  Fujyadan tutunda şeker pembesi pudra hepsi cok moda  .Kısacası  pembe  rengi hem pasteli hemde canlısı ile cok gündemde olacak.. siyahla konbinlendigi gibi lacivertle,   griyle   bazen koyu kahve rengiyle  butunleştiginde de cok iyi sonuçlar alınıyor.   Bu sıcak yaz günlerinde daha koyu renklere geçmeden pempeler ilk sıraları alıyor. Düşünsenize pembe bir palto veya mont .   pembe yünlü kazak bir fular veya bir kaşkol .  .Renkli bir kış bizi bekledigine seviniyorum.

Hiç yorum yok: