Translate

19 Haziran 2015 Cuma

KENDİMİ ŞANSLI HİSSEDİYORUM ............ YA SİZ?

       Geçtiğimiz cumartesi , arkadaşımız Hülya İpekar'ın doğum gününü kutladık. Bu bizim için bir ritüeldi. Butigimizin müdavimleri olan  yakın arkadaşlarımız   ki bunlar  bizim çekirdek kadromuz, o nların dogum günlerini  hepimiz biliriz. Herbirinin  butikte pastasını kesmek ve seveceği hediyeleri seçmek bizim için keyftir. Bu cumartesi de Hülya için seçtiğimiz hediyeleri paketledik , butiği hazırladık.  Saç baş derken,  yavaş yavaş konuklar geldi. Şöyle bir baktığımda hepsi birbirleriyle uzun  soluklu dostluklar kurmuş. Oysa  seneler evvel sadece  müşteri olarak gelip de, yıllar içerisinde   birbirleriyle kaynaşmasından doğan  bir topluluk oluştu. Hepsi ayrı ayrı çevrelerden gelmiş ve tek ortak nokta  YİLDİZ BUTİKLİ OLMALARI İDİ.  Elbette bu topluluktan  kopan, hayatını kaybederek aramızdan ayrılanlar var. Ama  bunlar bir elin  parmakları kadar az.  Çogunluk çok şükür beraberiz. Allah'ın biçtiği ömür kadar da beraber oluruz  inşallah. İşte bu beni fazlasıyla mutlu ediyor. Dile kolay 35 yıl, böylesi bir toplulukla beraber yürümek. Elbette ki  beni çok duygulandırıyor. Bazen iyi ki alışveriş merkezlerine taşınmadık diyorum. Böylesi sıcaklığı, böylesi dostlukları, soğuk küresel ekenominin dayattıgı  magazalarda bulmak cok zor.  Hepimizin birbirimize duyduğumuz  sevgi, hoşgörü ve en önemlisi vefa duygusu hiç bitmesin. Şimdi hepinize çok teşekkür ediyorum iyi ki sizlerle bu güzel günleri yaşıyorum,  iyi ki hepiniz benim hayatımda varsınız. İnanin bu hiç bir maddi değerle   kıyaslanamaz. Ben kendimi cok şanslı hissediyorum.......  ya siz?















Hiç yorum yok: