Translate

15 Mayıs 2014 Perşembe

Yurt Dışı Girişimcilerine


Geçen hafta butiğe bir kargo geldi. İçinde katalog var gibiydi. İçimden alla allah katalog mevsimi de bitti dedim. Kargoyu merakla açtığımda içinde bir davetiye ve bir mecmua vardı. İncelediğimde Dosso Dossi magazinden geldiğini gördüm. Türkiye'nin her geçen gün tekstilde ne denli geliştiğini fark ettim. Dosso Dossi 5 yıldır Antalya'da yılda iki kere moda haftası düzenlediğini öğrendim. Bir çok Türk firmalarının katılımıyla yaptığı bu muhteşem organizasyonda Türk firmalarını tanıttığı kadar, gelecek sezonun tüm trendlerini de tanıtıyor. Bu fuara gelen bütün yabancı firmalar bütün modelleri ve firmaların defilelerini tek bir platformda ulaşabiliyorlar. Aynı zamanda da tatil fırsatı yakalıyorlar. Yurt dışından gelen mağazacılar ve girişimciler için çok iyi bir fırsat. Tüm ürünleri bir arada görüp sakin kafayla kombin yapmaları çok daha kolay. Bir mağazadan, öbür mağazaya gitmek, trafikte sürünmek yerine bir çatı altında tatil keyfi ile işlerini halletmeleri daha kolay. Ayrıca bu firmanın işini çok iyi takip ettiğini bize telefon açıp kargonun elimize ulaşıp ulaşmadığını sormalarından anladım. Dosso Dossi bu yeni girişim şeklinden dolayı kutlar Türkiye'nin kaliteli tekstil ürünlerinde başı çekmesini dileriz.




Hiç yorum yok: