Translate

28 Ekim 2013 Pazartesi

Jürinin Böylesi


Bu Pazar sabahı plansız, programsız tatil gününün keyfini çıkartırcasına, televizyonunun kumandası elimde kanalları zaplarken birden Show Tv'de Moda Takip programına takıldım. 4 jüriden oluşan bu program meğerse 1 aydır yayındaymış Cumartesi ve Pazar günleri 14:30'da bilmeyenlere duyurulur. Jürileri eski manken tasarımcı modelist İvana Sert, genç tasarımcı İlker Bilgi, styling Ceylan Atınç birde Sema Çelebi namı diyar ıstakozcu. Ve bu yarışmadaki yerini bir türlü anlayamadım. Sosyeteden bilinirliği kesinde modayla olan ilişkisini çözemedim. Sadece cemiyet kadını olmak moda hakkında söz sahibi olmak anlamınamı geliyor. O.D.T.Ü mezunu İşletmeci ıstakoz ithal eden ve Bebek'te ıstakoz dükkanı olan bir çok yarışmalarda kendisini bolca gördüğümüz medyatik bir hatun. Kendi dediği gibi daha evvel giydiği kıyafetleri göz önüne alırsak rüküşün önde gideni. Ama moda programının jürisi. Her meslekte olduğu gibi moda da kendi içinde bilgi ve deneyim ister. O genç tasarımcı İlker Bey boşunamı okudu. Ceylan hanım stylig yapmak için boşamı zaman harcadı diye sorarlar ?. Medyatik olmak başka ki bunu Sema Çelebi çok iyi beceriyor. Ama moda programında jüri seviyesinde oturmak ayrı bir konu olsa gerek. Ben bunu çözemedim çözen varsa söylesin.




Hiç yorum yok: