Translate

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Teslim Olamayınca



Kararsızlık ötesi durumlarda ne yapılması gerektiğini gerçekten öğrenmek isterdim. Ve zaman zaman keşke psikoloji okusaydım da bu kararsız tiplere yardımcı olsaydım diye sızlanmıyor değilim. Geçen gün gelen X bir müşterinin iş ahlakına uymadığı için   ne adını, ne sanını vermek istemiyorum. Ayrıca ismi de, cismi de mühim değil. Mühim olan ruhsal durumu. Akmerkez, Kanyon, Metro City, Cevahir alışveriş merkezlerine gittiğini ve hiçbir yerde akşam iftar yemeğine gitmek için bir kıyafet bulamamış. Birden kurtarıcısı Yıldız Butik aklına gelmiş. Ve soluğu bizde aldı. Biz de tüm 38 bedene uyabilecek olan kıyafetleri kombinleyerek ona gösterdik. İlk önce bir çoğunu beğendi ve denemek istediğini söyledi. Bir bir denemeye başladığında zaten problem orada başladı. Birini giydiğinde fazla kadınsı olduğunu, diğeriyle, çocuksu, diğeriyle iddalı, başka biri sıradan. Giyiyor, çıkartıyor, giyiyor, çıkartıyor hiçbirisine teslim olmuyor. İşin enterasanı hepsini beğeniyor fakat orası için uygun bulmuyor. Kafasındaki tarzı sorduğumuzda bilemiyorum diyor. Ama kesin bir kıyafet almam lazım bana yardım edin diye yalvarıyor. Sakinleştirmeye çalışıyoruz. Bu arada kuaföre gitmesi lazım ve kararı bize bırakıyor. Kuaföre gitti, geldi. Bizim karar verdiğimiz kıyafeti giydi ve gitti. Ertesi sabah kapıda bir çiçek içinde bir not  'Dün akşam benimle uğraştığınız için çok teşekkür ederim. Kıyafetim herkes tarafından çok beğenildi. Kendimi çok iyi hissettim.' Bunca harcanan zamana, çekilen eziyete değdi belki ama kendisini bu konuda düzeltmesinin şart olduğunu düşünüyorum.







Hiç yorum yok: