Translate

16 Temmuz 2013 Salı

Sprey Çorap Bile Varmış



Öğrendiğim yeni bir şeyi sizle paylaşmak istiyorum. Malum öğrenmenin yaşı yok. Füsun butiğe devamlı gelenlerden. 35 yaşlarında, 38 beden, esmer birazda güneşten yanmış. Bizim çok sevdiğimiz cici bir bayan. Geçenlerde giydiği şort, dolgu topuk ayakkabı ve şifon şık bluzla Sortie'ye gitmiş. Ve tabi ki tüm bunları ( Yıldız Butik'ten ) almıştı. Herkes çok beğenmiş ve çok iltifat almış. En önemlisi de tüm bunları giydikten sonra bacağına sıktığı sprey çoraptan bahsetti.Çorap gibi durduğunu bacağındaki tüm pürüzleri yok ettiğini ve böylece giydiği beyaz şortun çok güzel durduğunu anlattı. Şaşırdım böyle bir şeyin varlığından haberim bile yoktu. Bir çok çorap modellerini biliyordum. Burunsuz çorap, dikişsiz çorap, çorap yok görünümlü çorapları biliyorken bunu bilmiyordum..Arkadaşımız şimdi bana markasını verecek ve en yakın zamanda almaya karar verdim. Çünkü şort giymek kültür işidir. Eğer bacağınızı açıyorsanız temizliğine, pürüssüzlüğüne, iyi görünmesine çok dikkat etmemiz lazım. Sadece zayıf olmak yeterli değil.







Hiç yorum yok: