Translate

11 Temmuz 2012 Çarşamba

Bizim Pamuk




Arkadaşlarımın çoğu tatilde. Ben işlerimin yoğunluğundan dolayı çıkamıyorum. Ve bir arkadaşımın kedisine göz kulak olma görevini aldım. Bugün ilk gün olarak evine gittim. Kilidi açtım, eve girdim. Bizim pamuk görünürde değil. Suyunun yarısını içmiş, mamasındanda biraz kalmış. Kumuna bakmak üzere tuvalete yöneldim baktım hiç kaka yapmamış. Biraz kumunu eşeledim yine birşey yok. Ev kazan ben kepçe pamuğu arıyorum ama yok. Suyunu, mamasını hazırladıktan sonra evden çıktım. Hemen arkadaşıma telefon açtım heryerde aradığımı, fakat bulamadığımı biryere kaçmasın diye hayıflandığımı söledim. Meğerse bizim pamuk saklandığında kimse bulamazmış. En önemli özelliği buymuş. Bembeyaz gövdesi ile tüllerin aralarına saklanır, aynı renk olduğu içinde kimse bulamazmış. Şimdi yarın ilk işim onu tüllerin arasında bulmak olacak. İşte emanet olunca insan daha fazla titizleniyor. Şimdi tek isteğim kakasnı yapması ve onu bulmam.
Bakalım yarın ne olucak.

Hiç yorum yok: