Translate

26 Mart 2012 Pazartesi

Gardroplarımız ...





Yeni sezonu açtığımız bugünlerde, ilk olarak bir kısım indirimli ürünleri de sergiler olduk. Küçük mekanlarda bunu hayata geçirmek zor oluyorsa da kıyafetleri sığdırmayı başardık. İyi de oldu bence, isteyen okazyon ürünleri seçiyor, isteyen yeni sezon ürününü.
Herkes bu ara sezonda ne giyeceklerini bilmez durumda. Ortalıkta paltoyla dolaşanların hemen yanında, kısa kollu penye giyenlere de rastlıyoruz. Sanki bazılarına bahar gelmiş de, bazıları hala kışta. Bu da üşüyenlerle, üşümeyenlerin farkı herhalde.
Bu dönemde ‘’bugün ne giysem ‘’ konusu hepimizi daha fazla meşgul ediyor. Gardroplar tıklım tıklım kışlık ürünlerle dolu iken, dışardaki bahar havasından etkilenerek yeni aldığımız sezonluk ürünler de aynı gardroba girince, ne giyeceğini bul bulabilirsen. Dün gardrobumun önünde aynı soruyu kendime sorar oldum. Dolapta yeterinden fazla eşya varken bir türlü haftalık kıyafetlerimi seçemiyordum. Bir kısım ayırdıklarımı güncel bulmadım, bazıları hoşuma gitmedi, beğendiklerimi ise kombinleyemedim. Sonuç herşeyi öylece bıraktım , bir kahve içtim kafamı toparlayarak tekrar aynı işe koyuldum. Beğendiğim kombinleri yapmam için sezonluk bir ayakkabıya, bir fulara ve bir trençkota ihtiyacım olduğunu tespit ettim. Çok şükür bu haftaki kıyafet işimi bitirdim. Bugünde eksiklerimi kendi butiğimden aldım.
Bu ara dönemin kıyafet seçimlerinde başarılı olmanız dileğiyle …

Hiç yorum yok: