Translate

21 Mart 2012 Çarşamba

Farklı Tasarımlar ...



Tasarımcılar artık ne tasarlayacaklarını şaşırmış durumda. Yanda gördüğünüz zincirli toka yeni bir tasarım. Benim çok hoşuma gitti. Hoş, ben oldum olası değişik tasarımları severim. Onlara hemen adapte olur ve kullanmaya başlarım. Bu da bana inanılmaz bir haz verir. Ancak bazıları için bu çok kolay değildir. Yeni tasarımları kabullenmeleri zaman alır. Genel olarak da adapte olamazlar. Çünkü çizgileri daha klasiktir. Bu ilginç şeyleri beğenmemin sebebi modanın içinde olduğum için mi yoksa bunları sevdiğim için mi modanın içindeyim, bilemiyorum. Eh, acelem de yok sanırım. 80'ime daha çooook var. Tabii ki her çıkan yeni tasarımı beğenmemiz söz konusu değil. Süzgecimizden geçirir, kendimize yakın olanı seçeriz. Bunların çok işlevsel ve kullanışlı olmaları beklenemez. Genelde tokalar uzun saçları toplamak için yapılır. Taşlıları, taşsızları, lastiklileri ve bir sürü modelleri olabilir. Ancak onlara ayrı bir tasarım üretmek işin ayrıcalıklı tarafıdır. Değişik görünmek yeniliklerle olur. Tabi onlara da açık olmak lazım. Böylece genç tasarımcılara şans vermiş oluruz. Bir ülkenin gelişmesi her konuda yeni üretimlerle olur. Siz siz olun yeniliğe açık olun, hepimiz için en hayırlısıdır.



Hiç yorum yok: